Sunday, November 16, 2008

Wedding Azmi..

Hurray!! hari ini abah dan ibu bawak alya jalan-jalan lagi.. Kali ni, kami bertiga beranak ke Batu Gajah, Perak pulak ramai-ramai konvoi ke Majlis Perkahwinan kawan suami ecah di Perodua.. Agak jauh juga perjalanan yang memakan masa tiga jam dari Serendah. So, sempat ecah snap gambar telatah anak ecah semasa dalam perjalanan tu.


Kami sampai agak awal, malah pengantin pun belum tiba lagi.. Kebetulan rumah pengantin berdepan dengan taman bunga.. so lepas makan, kitorang lepak di taman tu sementara tunggu pengantin tiba. Huhu dah macam Hari Keluarga Perodua lah pula, dah lama tak berkumpul macam ni dengan keluarga & anak-anak masing-masing. Macam-macam keletah anak-anak diorang. Ada yang panjat pokok buluh.. ada yang main kayu dan kejar-kejar.. dan tak kurang pula yang terjatuh dan menangis.

Family Reunion
  • Family (Brother Harun, Baby Maisarah & Sue) with Alya..
  • Brother Wahid with Alya
  • Abah with Alya
  • Wife Brother Jasa with baby boy (11months)
  • Geng-geng sekerja hubby ecah..
  • Dari kiri: Isteri-isteri kepada Brother Shahrul, Brother Jasa, Brother Shamsul (hehe ecah le tu), Brother Harun & Brother Nazrul..

  • Adalah juga ecah & suami ambil gambar suasana gembira pada masa tu. Nasib ada taman yang redup tempat kami semua lepak dengan suami dan anak-anak. Hehehh tengoklah alya mula dah nak ada ramai kawan. Comel-comel pula tu!!

    Dari kiri: Bro Harun with baby, Bro Azmi, Bro Nazrul & Hubby
    So kepada Brother Azmi & isterinya, ecah & suami ucapkan Tahniah banyak-banyak!! Semoga berkekalan dan cepat-cepatlah ada baby.. Bleh join kelab kitorang yang dah ada anak-anak nih!! Punya jauh kami semua datang bereunion, lain kali di mana pula ya? ok thanks for inviting..

    2 comments:

    BigMouth said...

    Wah...comei lah anak ecah...
    Batu Gajah tu, kampung mak alang lah...

    Aishah Hashim said...

    to BigMouth..

    oh Orang Batu Gajah rupenyer Mak Alang.. selamat datang ye ke blog saya.. ihikkss!!~

    LinkWithin

    Blog Widget by LinkWithin