Monday, November 10, 2008

Wedding Ieja & Akbar..

Dalam perjalanan..
Semalam ecah telah pun menghadiri perkahwinan seorang lagi rakan masa kat ATPN dulu. Yang bestnya, dia ni adalah anak bongsu kepada seorang pelakon kegemaran mak mentua ecah, Rominah Sidek a.k.a. Mak Mah.. Ecah dulu tinggal satu asrama dengan ieja, tapi kami berlainan sekolah. Walau macam mana pun, kami satu bilik dan satu kelas tambahan di asrama..

Wedding Ieja..
Agak meriah suasana kat sana siap ada kugiran dan tarian zapin gitu. Tapi ecah tak sempat la plak nak amik gambar diorang menari zapin pasal ecah sibuk nak makan.. huahuahua!!~

Ieja..
Kepada Ieja & Akbar, Selamat Pengantin Baru ecah ucapkan.. Semoga Dimurahkan Rezeki dan cepat-cepat dapat baby.. hehehhehh.. Thanks for inviting..


Memandangkan kami telah pun berada di Meru, Kelang. Ecah tak lupa pula untuk menyinggah ke tempat ecah berkursus dulu semasa dalam perjalanan pulang.. Alah dah dekat sangat tapi tuannya, En. Shahadi pula tak ada.. yang ada hanyalah pekerjanya, Abang Ujang dan beberapa orang yang datang melawat ladang. Sempatlah ecah menimba sedikit lagi ilmu berkaitan dengan penternakan yang ecah nak buat nih..


Hari yang agak seronok dan nasib Alya tak meragam sepanjang hari tu. Dalam perjalanan pulang, sempat lagi ecah ambil gambar aksi anak ecah dengan botol susunya.. Good girl!!~ Enjoy!!~

11 comments:

cemut said...

cun nye pengantin...skang ni ramai plak yg pakai purple..hihi mcm cantek jugak..

Ecah said...

to cemut..

chantekkkan si ratu sehari.. hehehhehh..

dya said...

wah!! kak ieja da kawen.. lawo nye.. huk3... akak ade contact dengan kak yanti x? yanti SAB.. siti haryanti mohamad

Ecah said...

to dya..

ha'ah.. kak ieja (cbn) la tu.. dya kenal kan..? huhu!!~ akak xde contact kak yanti la plak.. oh dya petsis ngan kak yanti ek??

*(cbn) - convent bukit nanas girl school

:: Cikgu Wiween :: said...

wahhhh ecah kwn dgn anak artis tu. egegeg cantik gak anak mak mah nih ecah. ;)

Halezza Ibrahim said...

Ye lah, cantik jugak anak bongsu Mak Mah ni...macam anak mummy....

nieja said...

pgantin tu cun!
haha..

jap jap..
ape name ieja ni kak ecah?
i mean fullname die..
sbb cm pnah tgk pic die sblom ni

Ecah said...

to :: Cikgu Wiween ::..

anak dan adik tiri artis adlin aman ramlie.. agagaga.. femily diorg bnyk yg artis macam badol, a.r. tompel, mak mah sendiri dan sape lagilah.. hehhh gossipss.. abg dia nak kawin ngan emelda pelakon kekasihku seru tuh.. ade gak terserempak ngan derang mase majlis tu denga nak kawin dah.. baguslah kan.. hihihi..

Ecah said...

to Halezza Ibrahim..

eh cikgu yg datang umah ecah ari tu eh? hrmm.. baru perasan ade macam muka anak mummy.. hahaha memang anak kesayangan mummy dia pun.. hehiksss!!~

Ecah said...

to nieja..

waduh xbawak la plak kad jemputannya ari tu ade tulis.. xsilap siti nor hadijah binti ahmad sapari.. yeke? tengok katner tu nieja?? hihihi..

Diana said...

salam salam
tiut nye baby dear>.<
waaah g german best2^^
akak ni pandai jua ek
untung hubby akak^-^

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin