Thursday, October 30, 2008

Gugurnya..

Memilikimu adalah antara yang terindah dalam hidupku..


Ecah baru saje buka balik gambar-gambar lama dalam kamera handphone untuk dibuat posting.. xlah lama sangat pun dalam bulan ni jugak sekali terjumpa gambar-gambar comel ni. Bergaya betul nak melawat ibunya. Tak silaplah gambar-gambar ni diambil oleh adik ecah, azam semasa nak melawat ecah kat wad minggu lepas.. isnin lepas.


Itulah ecah baru lepas operation kerana keguguran. Kandungan ecah masa tu dah 5 minggu risau gak. Baru ingat nak menimang satu lagi cahaya mata, dah terpaksa lupakan buat sementara waktu..

abah pakai selendang ibu bawa alya jumpa ibu..
Walau macam manapun, mental ecah dah ok sekarang ni tambah lagi dengan adanya sokongan orang-orang yang tersayang.. yang penting ecah dah sihat tak mabok pening muntah sakit. Sedih tu adalah juga tapi nak buat macam mana tak ada rezeki. Lagipun ecah bersalinkan alya dulu pun ceasar.. bahaya untuk ibu dan anak.. Huhu.. teruk juga kena berpantang sebulan macam baru lepas bersalin la pulak!! padan muka!!

tengah mamai lagi..
so moral of the story.. buat ibu-ibu yang baru bersalin ceasar, paksa diri untuk merancang!! Mesti jarakkan anak sekurang-kurangnya 2 tahun!! Jangan fikir tolak rezeki ke tidak, fikirkan keadaan diri tu yang masih belum sihat sepenuhnya.. Jangan degil tak nak dengar cakap mak mentua.. Oppss terkena batang hidung sendiri!!~ okies.. chow chin chow..


p/s - oh ye.. buat ungu.. update terbaru alya.. dua hari yang lepas.. alya mengigau dan seolah-olah sedang bercakap dalam tidur.. siap cakap babai.. babai.. betul atau tidak boleh confirmkan dengan abg awie pasal dia je yang dengar.. seriau gak time tu dah kol 2-3 pagi..


Dan keesokan harinya, dia dah pandai cakap tatatatatatatatah.. ada video tapi macam mana nak upload eh?? huhuhu~ jap.. ok dah berjaya upload..

6 comments:

aD said...

sedihnya.. takut pun ada. patutlah lama tak update blog. jaga diri ok. semoga cepat baik.

Ecah said...

to aD..

nyesal pun xgune dah ape yg ecah mampu buat sekarang ialah merancang sebaiknya.. lebih baik makan ubat dari kena d&e operate mcm ni lagi sakit!! huhuhu~ seksa..

Ungu said...

atattatatatatata
eeeeiiiiii//geram btul//
c(:

nieja said...

lol..
kcian nye..
dah xde rezeki kan sis
nak buat cmne..
take care k..

Ecah said...

to ungu..

geram geram jangan geget anak ecah ye balik nih.. hahaha..

Ecah said...

to nieja..

thanx nieja kasi respon..
sis mmg da serik da lepas ni mmg kene jage bebaik..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin