Saturday, March 14, 2009

Cendawan Yang Pemalu..

Cendawanku..
Hihi semalam pergi kebun, adalah beberapa beg medium cendawan yg ecah ambil dari adik ipar dulu menghasilkan cendawan.. sebenarnya isi beg-beg medium cendawan ni dianggap sudah habis dituai dan nak dijadikan makanan cacing, tapi melihatkan isinya yang putih jadi tak jadi nak buat.. so simpan je beg-beg medium cendawan tu kat kebun. Hihi mane tau semalam tumbuh lagi dan mengeluarkan hasil.. besar plak tu!!!~ hehe.. cendawan goreng kfc sedap nih.. adalah dalam 5-6 kuntum yg besar-besar.. rezeki.. rezeki..

Cendawan yang pemalu..
[Salah satu cendawan yang agak besar..]
Eh adik ecah ni malu-malu plak xmo gambarnye diambil..
hihi.. i ni pemalu orangnyerrr..

6 comments:

ijechan said...

wahh tiba2 teringan nak goreng cendawan. kena g cari cendawan ni~ nak mtk ng kak ecah pun, jao~ ehe

Ecah said...

ha3x.. poslaju kan boley?? jgn marah ye ije gurau je tau.. cendawan semua dah habis dikekah kami sekeluarga.. harap maklum!!~ hihihi..

nieja said...

perghhh..
besarnyee..
nieja bru pas
makan cndwan gk hehe

Chekgu BaniHassim said...

dah berhasil ek cendawan nih..
mmg besar gile...

chimera said...

humang ai besarnya.. setangkai pun dah cukup tu wat makan satu family

Iena said...

CAH,BLANJER AKU MKN CENDAWAN BESAR NI ERK...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin