Showing posts with label nuffnang. Show all posts
Showing posts with label nuffnang. Show all posts

Wednesday, December 10, 2008

My New Template - Langit..


Finally ecah jumpa juga template yang menjadi idaman kalbu, kredits kepada eBlogtemplates.. Agak lama jugak ecah configure nak siapkan template nih.. uhhhh uhhh.. sambil sambut raya haji, ada masa je edit sket sket template nih dan tambah widget.. Most of it ecah save dari template yang dulu jer.. Hah tu yang sampai complaint, "eh shoutbox tak ade?" errr.. actually ecah tak minat sangat lah blue blue colour nih, ada cara tak nak kasi hijau?!! huhuhu~ kenalah godeh-godeh photoshop plak lepas nih..

Feed Me I'm Hungry

Another thing masa ecah buat blog hopping, ada terjumpa satu widget ni yang cool laa. Kalau perasan ada Feed Me Colour merah kat betul-betul bawah kanan page. Thanks to Papabear sebab sudi share widget nih. Ecah sukooo!!!

Nuffnang & Advertlets..
Banyak juga surfing pasal cara-cara nak menambah ad dan termasuklah nuffnang dan advertlets. Dua-dua pun ecah rasa semua dah biasa dengar, especially bloggerz from Malaysia. Ecah pun bukanlah pandai sangat tapi bila tengok site earning yang bertambah, rasa macam seronok sangat.. & it's worth blogging biarpun berapa senlah sangat yang dapat..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin